Monday 23 March 2015

yo monday

Yo hye helooo..today is Monday. Sucks betul hari ni. But well, hari ni aku ngamok keliling dunia. Aku maki2 semua org. Lepas ngamok, aku beli makan. Then I started to regret. Istighfar..maybe ade hikmah di sebalik semua kejadian..

dalam ngamok2 aku beli makan tadi, aku still bersyukur sebab masih diberikan peluang utk bernafas dan masih mempunyai kesempurnaan tubuh badan. Masih ade kaki and tangan untuk berjalan ke dc and beli makan..syukur ya Allah..petang tadi aku ponteng kelas. Penat sgt hiking kelmarin. 

Pastu smlm gatal gi keluar nak tgk wyg. Sbb frust kucing kesayangan dah bagi kat orang lain. Tapi last2 tak sempat tgk wyg. 
Still dalam hati istighfar byk2. Maybe setiap kejadian tu ade hikmahnya. Mungkin tak nampak sekarang tapi maybe masa akan datang. Miss you snoopy 


No comments: